Popular Posts

Tuesday 23 April 2013

PREMIUM BEAUTIFUL tingkatkan kesuburan wanita...

PREMIUM BEAUTIFUL TINGKATKAN KESUBURAN WANITA

 

Assalamualaikum...

Apa khabar sume? ;p

Comel x 2nd gambar kat atas ni?anis suka sgt sebab boleh nampak kaki baby tu kan..hehe..Hari ni anis nk kongsi mengenai salah satu kebaikan PREMIUM BEAUTIFUL kepada wanita2 di luar sana yg ada masalah kesuburan ataupun kesukaran untuk menimang cahaya mata.Alhamdulillah rezeki anis awal.Anis kahwin je, terus mengandung.anis harap anis dapat membantu dengan kongsikan sedikit info ni pada semua.


Bagaimana PREMIUM BEAUTIFUL dapat membantu wanita untuk hamil?
Dengan pemakaian PREMIUM BEAUTIFUL Korset, secara tidak sedar ia dapat membantu menstabilkan kedudukan rahim. Rahim yang jatuh atau tidak berada pada kedudukannya akan kembali ke posisi yang sebenar, sekaligus dapat membantu proses untuk hamil.
Jika anda semua perasan, orang orang lama akan mencadangkan anda pergi berurut untuk membetulkan kedudukan rahim sebagai salah satu usaha untuk hamil. Dengan pemakaian PREMIUM BEAUTIFUL Korset ini, anda seperti diurut 8 jam sehari setiap hari!
FIR yang disulam bersama dapat membantu melancarkan aliran darah keseluruh badan, sekaligus dapat membantu menyuburkan rahim.
Kegemukan juga merupakan salah satu faktor susah untuk hamil. Dengan pemakaian yang konsisten (8 jam sehari, setiap hari) dapat membantu anda mengurangkan berat badan secara semulajadi.
Pemakaian PREMIUM BEAUTIFUL Korset terbukti berkesan dalam membantu menstabilkan hormon anda secara semulajadi.

Gabungan PREMIUM BEAUTIFUL Korset dengan PIL MAHARANI juga dapat membantu masalah sukar untuk hamil.
Antara kebaikan PIL MAHARANI:
1. Membantu mengurangkan masalah senggugut, keputihan, masalah peredaran haid juga menopause
2. Amalan terbaik untuk wanita selepas bersalin (menguat dan mengecutkan otot rahim)
3. Menyelesaikan masalah sakit pinggang dan belakang, angin dalam badan, kebas kebas.
4. Awet muda, memberikan keanjalan kulit
5. Menghilangkan keletihan dengan meningkatkan kadar metabolisme

TESTIMONI dari salah seorang pengguna PREMIUM BEAUTIFUL:

http://myalycia.blogspot.com/2012/05/testimoni-premium-beautiful-10-tahun.html

 

Antara testimoni pelanggan yang dipetik dari premiumbeautiful2u.com

  • Kak Nani dari Kelana jaya - sudah berkahwin hampir 15tahun. Selepas sebulan memakai Premium Beautiful dan memakan Pil Maharani beliau mendapati  dirinya hamil. Kini anaknya sudah berusia 3 tahun. 
  • Masalwa dari Ampang, 5tahun hidup suami - isteri sunyi tanpa tangisan anak, mengamalkan set Premium Beautiful & maharani, tidak sampai 2 bulan, disahkan hamil. 
  • Yuhaniz Bukit Jalil, hati sudah gelisah tidak jua mengandung walaupun sudah berkahwin hampir setahun. Selepas mengamalkan set ini , Ini message beliau kepada saya "Emma, alhamdullillah skrg sy dah pregnent dlm 3 buln dah. Slps 1bulan pakai PB gak aa pregnent, sbb sy pakai ms hbis period, next month tu,dh lekat..yey!!-i masa pakai PB kan dah 10bulan kahwin..:)) "  

Disini Anis ingin tegaskan, PREMIUM BEAUTIFUL dan PIL MAHARANI hanyalah rawatan ALTERNATIF untuk membantu mereka yang sukar untuk hamil. Untuk mengetahui permasalahan yang sebenar, perlulah rujuk kepada doktor pakar sakit puan.

Dapatkan PREMIUM BEAUTIFUL Korset dan PIL MAHARANI anda pada harga istimewa. Anis terima Tunai juga Ansuran. Sila hubungi Anis untuk terma dan syarat ok..

Hubungi Anis di no : 0122407985

 

No comments:

Post a Comment